Subject: FW: Viljandi vald Telia sidetrassi projekteerimine 49 Imavere-Viljandi-Karksi-Nuia tee km 49,48 nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 10:53:29 +0200

Tere

Edastan regimiseks, minule

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 9:38 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Telia sidetrassi projekteerimine 49 Imavere-Viljandi-Karksi-Nuia
tee

Tere

Projekteerin Viljandi linna ja Viljandi valla piiril Telia sidetrassi, mis
hõlmab ka kinnistut 49 Imavere-Viljandi-Karksi-Nuia tee (km 49.48).
Lähteülesande kohaselt pean tegema väljavõtte ELASA sidetrassilt. Enne kui
saadan projekti kooskõlastamiseks Transpordiametile, palun Teie poolset
arvamust (nõusolekut), kas saan uue jätkukaevu projekteerida ELASA
sidetrassile peale või peab kaevu paigaldama sidetrassi kõrvale. Lisasin
joonise manusesse. ELASA sidetrassi sügavus selles kohas on u 84 cm.

Lugupidamisega

Kristel Mälton

geodeet/projekteerija

MTR Halduse OÜ

56956927

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.